بازخورد مثبت حضور قضات در زندان مرکزی بیرجند

مدیرکل زندان‌های استان گفت: با اجرای طرح حضورقضات محاکم قضایی درزندان‌ مرکزی بیرجند به طورمستمر مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، «عبدی» مدیر کل زندان‌های استان در دیدار با رئیس و معاونین زندان مرکزی بیرجند گفت: تمام برنامه هایی که در زندان ها اجرا می شود، برای آموزش‌های عمومی و بازگشت زندانی به جامعه و زندگی سالم است.

وی افزود: حقوق شهروندی به عنوان پایه و اساس کرامت انسانی است. حقوقی که انسان را به دلیل فطرت و ذات پاکش دارای کمال معرفی کرده، هر گونه لغزش در این راه وی را از اصل فطری خویش دور می‌کند.

وی با اشاره به حضور مستمر قضات در زندان‌ها گفت: زندان مرکزی بیرجند هر هفته سه شنبه ها میزبان قضات محاکم قضایی می باشد که در شرایط کنونی با اجرای این طرح، قضات در زندان‌ حضور مستمر دارند تا به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی می شود.

«عبدی» با بیان این که دغدغه مجموعه زندان مرکزی بیرجند نظم و انضباط و بهداشت بود و افزود: که با برنامه ریزی‌های انجام شده این دغدغه نیز مرتفع که در بحث بهداشت ودرمان هر هفته جمعه خانه تکانی بهداشتی در تمامی اندرزگاه‌های این زندان انجام می شود.

وی اضافه کرد: بازید قضات و حضور رئیس کل دادگستری و هم چنین بازدیدهای دوره ای نیز بازخورد خوبی در مجموعه زندان مرکزی بیرجند داشته است.

شایان ذکر است،در این جلسه «ذاکری»معاون دادستان و قاضی ناظر حوزه قضایی بیرجند در زندان مرکزی، «ساجدی مقدم» رئیس زندان مرکزی، «صباغی»رئیس اداره حفاظت و اطلاعات زندان‌ها و «آذرمهری»معاون سلامت،اصلاح وتربیت اداره زندان‌های استان به بیان پیشنهادات پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha