زندان مرکزی در اولویت ارائه خدمات شهرداری ارومیه است
مهدی زاده شهردار ارومیه در دیدار با مدیرکل زندانها

در دیدار صبح امروز شهردار کلانشهر ارومیه با مدیرکل زندانها زمینه های همکاری برای خدمات شهری به زندان ارومیه بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، مراد فتحی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی در دیدار با شهردار ارومیه بر زمینه همکاری ارائه خدمات شهری تاکید کرد.

در این دیدار مهدی زاده شهردار ارومیه ضمن تبریک انتصاب فتحی به صعوبت کار زندانبانی اشاره کرد و گفت : سختی وظیفه و تامین امنیت با آموزش مسئولیت های اجتماعی برای زندانیان کار مهمی است که زندانبان مسلمان با ایثارگری این امر پیچیده انسانی را بر عهده دارد .

فتحی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های شهرداری ارومیه در عمران و آبادنی مناطق کم برخوردار بخصوص حاشیه زندان ارومیه تقدیر نمود وی در ادامه به موضوعات خدمات شهری در اطراف زندان و همکاری برای فعالیت های بازسازی و بهسازی زندان ها اشاره کردو گفت : بی شک نگاه همیاری و توان افزایی مجموعه شهرداری ارومیه در بسیاری از امور راهگشای فعالیت های ما در زندان می باشد.

فتحی گفت: استقرار زندان و بازداشتگاه ارومیه در محدوده شهری و انجام امورات ارائه خدمات شهری برای تامین سلامت مددجویان و امنیت زندان بخصوص خانواده آنها بسیار مهم می باشد که بخش زیادی از خدمات شهری شهرداری می تواند به عنوان یک فعالیت عام المنفعه در راستای مسئولیت اجتماعی و برای تامین رفاه شهروندان باشد .

استقرار نیوجرسی و لایروبی و تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی تا انجام فعالیت های عمرانی در حوزه راه و عمران از جمله زمینه‌های همکاری بودند که در جلسه دیدار مهدی زاده شهردار ارومیه با مدیرکل زندانها طرح شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha