۱۱۴نفر در پویش آزادی مادران زندانی آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: در سومین پویش با محوریت آزادی مادران زندانی، نیکوکاران 15 نفر را آزاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب اظهار داشت: در سومین پویش آزادی مادران زندانی که با مشارکت نیکوکاران استان تهران و به همت شهرداری‌های مناطق پنج و نوزده برگزار گردیده، بدهی ۱۵ نفر زندانی پرداخت شده، به کانون خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: طی پویش‌هایی که از سال ۱۳۹۸به همت شهرداری‌های مناطق پنج و نوزده و مرکز مراقبت بعد از خروج برگزار گردیده، نیکوکاران استان تاکنون بدهی ۹۶ نفر از مادران زندانی را پرداخت نموده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین به ۱۱۴ نفر از مددجویان آزاد شده، خدمات حمایتی و ۱۸ نفر نیز کمک‌های معیشتی اعطاء می‌شود و نیکوکاران با اهدای قریب به 16 میلیارد ریال در این طرح شرکت کرده‌اند.

مقام عالی زندان‌های استان تهران تاکید کرد: در این راستا، به ۹ نفر از مددجویان آزاد شده، کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن نیز پرداخت شده و این مرکز آماده دریافت هدایای نقدی نیکوکاران و پرداخت به زندانیان نیازمند است.

بنا به این خبر، پویش آزادی مادران زندانی هر سال با همکاری شهرداری‌های مناطق پنج و نوزده و کمک نیکوکاران، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha