مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان شهرستان خوانسار برگزار شد

با حضور معاون اداری - مالی اداره کل زندانهای استان اصفهان منصور شیخی به عنوان سرپرست جدید زندان شهرستان خوانسار معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، با حضور معاون اداری-مالی زندان‌های استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان شهرستان خوانسار برگزار گردید

امینی معاون اداری-مالی زندان‌های استان اصفهان گفت: زندان‌های استان اصفهان با توجه به جمعیت کیفری و نوع جرایم موجود غیر قابل مقایسه با سایر زندان‌های استان‌های کشور می‌باشد که همواره از سوی اصحاب رسانه دارای جذابیت خبری بوده که این مساله مسئولین و کارکنان زندان‌های استان را بر آن می‌دارد تا با حساسیت بیشتری به فعالیت‌های زندانبانی بپردازند.

وی زندانها را در هر زمان و مکانی آبستن حوادث احتمالی دانست و افزود : مسئولین ستادی و اداری در رده های بالاتر بر اهمیت و مخاطره آمیز بودن پست های مختلف در زندانها واقف بوده و پیگیر مطالبات مشروع اداری و معیشتی آنان می باشند .

معاون اداری مالی زندان های استان درحاشیه این بازدید با تعدادی از همکاران و همچنین پرسنل وظیفه یگان حفاظت به صورت چهره به چهره با هدف رسیدگی به مشکلات آنان به گفتگو پرداخت و با بازگو نمودن شبانه روزی بودن فعالیت های زندانبانی بر بازدیدهای مکرر از اماکن مختلف تحت مسئولیت خویش و بر بکارگیری بصیرت شغلی مضاعف تاکید کرد.

در پایان امینی با تشکر از زحمات محسن کرمی و همکاریهای سلیمانی - منصورشیخی را به عنوان سرپرست زندان شهرستان خوانسار معرفی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha