دیدار مادر و فرزند بعد از 14 سال به همت مسئولان اداره کل زندان های البرز

خانم ا-خ 10 سال پیش به دلیل محکومیت های علیه اموال از سال 1392 تا 1400 به زندان افتاد، او پیش از ورود به زندان هم چند سالی فرزندش را ندیده بود و از او هیچ نشانی ای نداشت. وی در مدت حضورش در زندان ضمن آموزش صنایع دستی با هنر چرم دوزی آشنا شد، پس از 8 سال با درخواست اعسار او موافقت شد و او پس از آزادی با حمایت های مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت های پس از خروج و با استفاده از هنر چرم دوزی که در داخل زندان آموخته بود طلب طلبکاران را پرداخت کرد و در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین به طور کامل آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان البرز،ا-خ علاوه بر تولید به 30 نفر از خانواده زندانیان این هنر را آموزش می دهد و آنان را توانمند می سازد.

وی در ماه رمضان سال جاری به عنوان بانوی کارآفرین و موفق از سوی اداره کل زندان های البرز به شبکه 5 سیما معرفی شد و در برنامه زنده حضور یافت و در این برنامه عنوان کرد که تنها فرزندش را 14 سال است که ندیده و تنها آرزویش یافتن و دیدار با اوست.

با دستور مدیر کل زندان های استان و پیگیری رئیس مرکز  خدمات اجتماعی و مراقبت های پس از خروج فرزند وی از طریق کد ملی و مشخصات سجلی شناسایی و با وی تماس حاصل شد و مقدمات ملاقات مادر با فرزندش در انجمن حمایت از زندانیان فردیس مهیا گردید و این دو پس از 14 سال با یکدیگر ملاقات کردند و به آرزویشان رسیدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha