289 زندانی بدهکار مالی از ابتدای سال جاری از زندان‌های البرز آزاد شده‌اند

در آبان ماه سالجاری و به همت ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌های البرز 36 زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان مبلغ بدهی این بدهکاران را بیش از 198 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ 18 میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان پرداخت شد.

چهارمحالی افزود: پذیرش اعسار از سوی مقامات قضایی نیز یکی از مواردی است که در آزادی زندانیان بدهکار مالی نقش اساسی دارد، از طرفی تلاش مددکاران زندان‌ها در جهت اخذ رضایت از شکات نیز ستودنی است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز تعداد زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد و بدهکاران مالی از ابتدای سالجاری را 289 تن اعلام کرد و گفت: کل بدهی این زندانیان حدود 2هزار میلیارد ریال بوده که با پرداخت 107 میلیارد و 540 میلیون ریال از منابع ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

چهارمحالی ضمن تقدیر از خیرین استان که در امر خداپسندانه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی مشارکت می‌کنند عمل آنان را کاری با اجر و ثواب فراوان خواند که در حفظ بنیان خانواده بدهکاران مالی نقش اساسی دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha