پرستاری در زندان کاری سخت و دشوار است

مدیرکل زندان‌های استان در مراسم تجلیل از پرستاران، زندان مرکزی بیرجند، بازداشتگاه عمومی و دو کادر اداره بهداشت ودرمان، گفت: پرستاری در زندان کاری سخت و دشوار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، «علی عبدی»، مدیر کل زندان های استان درمراسم تجلیل از پرستاران زندان مرکزی بیرجند، بازداشتگاه عمومی و دو کادر اداره بهداشت ودرمان به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستارگفت: پرستاران با عشق به درمان و احیای انسانهای بیمار می‌پردازند حرفه پرستاری شغلی بسیار سخت و دشوار است و با توجه به این‌که شما پرستار زندانیان هستید کاری بسیار سخت و پر مشقتی را برگزیدید که اگر عشق به درمان انسان‌ها نباشد محال است کسی در این شرایط سخت کار کند.

وی بابیان این که پرستاران همچون فرشته‌هایی در خط مقدم به بیماران رسیدگی می کنند عنوان کرد: بی شک ارزش خدمات و مجاهدات دست اندرکاران نظام سلامت به خصوص در شرایط های خاص ،کمتر از ایثار نیست.

وی اضافه کرد: با همکاری قاضی ناظر زندان به تمامی زندانیان زن که شرایط استفاده از مرخصی دارند به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار 5 روز مرخصی اعطا شد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش پرستاران زندان مرکزی بیرجند، بازداشتگاه عمومی و دو کادر اداره بهداشت ودرمان تقدیر شد.

انتهای خبر/

پرستاری در زندان کاری سخت و دشوار استپرستاری در زندان کاری سخت و دشوار استپرستاری در زندان کاری سخت و دشوار استپرستاری در زندان کاری سخت و دشوار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha