تجلیل از پرستاران شاغل در مراکز تامینی و تربیتی شهرستان زاهدان 

طی آئینی همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور خسروی مدیرکل زندان های استان سیستان و بلوچستان از پرستاران شاغل در مراکز تامینی و تربیتی شهرستان زاهدان در محل سالن کنفرانس اداره کل تجلیل شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان،در این مراسم که خسروی مدیر کل زندان های استان،محمد رضا آبشناس سرپرست معاونت مالی اداری،محمد مرادی معاونت سلامت ، اصلاح و تربیت، محمد تقی عباسپور سرپرست بهداشت و درمان اداره کل،مرتضی پیری مدیر زندان مرکزی زاهدان و پرستاران حوزه شهرستان زاهدان نیز حضور داشتند از خدمات کادر پرستاری در زندان ها قدردانی گردید.

خسروی مدیر کل زندان های استان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاری یکی از مقدس ترین مشاغل در دنیاست و میتوان آن را هنر یک علم توصیف نمود وداشتن روحیه ی قوی توأم با فداکاری و ایثار را لازمه این خدمت مقدس بیان کرد که هرکسی قادر به انجام آن نیست .

وی همچنین اظهارداشت:نجات یک انسان در نزد خداوند از اجری بسیار بالایی برخوردار است و پرستاران در همه عرصه های سخت و طاقت فرسا بر بالین بیمار حاضر می شوند تا با انجام رسالت انسانی و ذاتی ماهیت کار خود موجبات آرامش بیمار را با دستورات پزشک فراهم سازند.

ایشان تصریح کرد:اقدامات حوزه بهداشت و درمان در زندان ها در اوج بیماری کرونا به خوبی قابل لمس بوده و در حال حاضر جهت مقابله با بیماری های واگیردار و فصلی مثل آنفولانزا اقدامات خوب و موثری در زندان ها صورت گرفته که لازم است از اقدامات سرپرست ،کارشناس بهداشت و درمان زندان های استان و دیگر دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد .

در پایان این مراسم پرستاران نکته نظرات و دغدغه های شغلی خود را مطرح نمودند و در ادامه نیز از مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل قدردانی شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha