۳۰۰ نفر زندانی در ۱۲ کارگاه اشتغال زندان ارومیه دستمزد روزانه می‌گیرند
اشتغال زندانیان در بنیاد تعاون ارومیه

در جلسه مدیربنیاد تعاون زندانیان استان و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ارومیه موضوع آموزش حین اشتغال زندانیان طرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، ابراهیمی رئیس مرکز فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه در جلسه ای باحضور حصاری مدیربنیاد تعاون زندانیان استان در محل کارگاه های اشتغال زندانیان شرکت نمود.

دراین جلسه حصاری در خصوص کارگاه های بنیاد تعاون‌زندانیان به تعداد ۱۲ کارگاه اشتغال در جوار زندان ارومیه اشاره کرد که روزانه قریب به ۳۰۰ نفر مددجو در آنجا فعالیت می کنند.

وی افزود: زندانیان شاغل در این کارگاهها بر اساس الگوی ارسالی از طرف سازمان حقوق روزانه و ماهیانه دریافت می کنند و در کلاسهای فنی و حرفه نیز با اساتید مجرب فنی و حرفه ای حضور فعال دارند.

ابراهیمی رئیس مرکز فنی و حرفه ای دالفنون نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجام گرفته در حوزه های مختلف ، اشتغال زندانیان در کارگاهها را راهی مطمئن برای عدم بازگشت مجدد زندانیان دانست و اظهار امیدواری کرد با شرکت مددجویان در کلاسهای فنی و حرفه ای زندانی که تحمل حبس می کند با یادگیری حرفه ای به اشتغالی پایدار برسد تا بتواند سرپرستی مناسب برای خانواده باشد. وی در انتها قول مساعد برای تشکیل کلاسهای بییشتر در محل زندان تا پایان سال را داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha