بازدید مدیرکل بازرسی گیلان از زندان مرکزی رشت

سجاد ده‌ده‌جانی مدیر کل بازرسی استان گیلان و هیات همراه از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی و نسوان رشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،سجاد ده‌ده‌جانی مدیر کل بازرسی استان گیلان و هیات همراه با حضور در زندان مرکزی رشت از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بازدید کرد.

مدیر کل بازرسی استان گیلان ابتدا با از کارگاه های مختلف اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی اعم از پالت سازی ، لوستر سازی ، ساخت سنگ های تزیینی مصنوعی ، جوراب بافی،خیاطی،کفاشی،سفال سازی دیدن کرد و ضمن بازدید از سوله اشتغال ۲۰۰۰ متری جدید الاحداث زندان لاکان گفت :می توان با استفاده از ظرفیت های استانی زمینه اشتغال بیشتری را برای زندانیان مهیا داشت

وی جذب و حضور هر چه بیشتر کارآفرینان در زمینه های مختلف اشتغال زایی تاکید داشت و افزود باید از تمامی پتانسیل ها برای توانمند سازی زندانیان

در زمینه های متنوع آموزشی و کسب مهارت های لازم کاربردی استفاده کرد. که این امر مهم ضمن تامین معیشت اقتصادی خانواده زندانی ، می تواند بعد از آزادی گام های موثری را در زمینه اشتغال در جامعه بردارد .

در ادامه بازدید ضمن حضور در کارگاه های اشتغال نسوان اعم از نقطه کوبی،گلسازی،فرش بافی و عروسک سازی از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مرکز قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha