زنجان رتبه سوم پرداخت دستمزد به زندنیان را کسب کرد

هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های زنجان در زندان شهرستان ابهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی همکاران در توسعه اشتغال مولد و پایدارزندانیان گفت:توسعه کمی زندانیان شاغل صرفا زمانی اثر گذار خواهد بود که بتوانیم قدمی در مسیر توانمند سازی خانواده زندانیان برداریم که یکی از این شاخص ها افزایش حقوق و دستمزد زندانیان است.

بنیادی افزود: 1169 زندانی در استان در قالب اشتغال کارگاهی ،اعزام بکار و اشتغال نشسته مشغول فعالیت اقتصادی هستند که می بایست این توسعه متوازن یعنی افزایش کمی آمار شاغلین در کنار افزایش مستمر حقوق و دستمزد تا پایان سال ادامه دار باشد.

توجه به امنیت زندان ها در کنار فعالیت اشتغال زندانیان، تعامل مستمر با مسئولین قضائی جهت استفاده از ارفاقات قانونی ، ایجاد وحدت رویه جهت رفع موانع اشتغال زندانیان و به روز رسانی اطلاعات شاغلین از مهم ترین محور های مورد تاکید مدیر کل زندان ها در این جلسه بود.

گفتنی است در پایان این جلسه اعضای کار گروه اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان نظرات و دیدگاههای خود را با هدف توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و رفع موانع و مشکلات پیش رو مطرح نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha