آزادی ۹ زندانی در بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران

محمدی مدیرکل زندان‌های کردستان به همراه مسئولین ستادی اداره کل در جهت ارتقاء کمی و کیفی برنامه های اصلاحی و تربیتی و رونق کارگاه های اشتغال زندانهای استان، از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی ندامتگاه کامیاران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های کردستان،جلسه پرسش و پاسخ همکاران، با محوریت آشنائی بیشتر با مدیرکل جدید زندان‌های کردستان و رسیدگی به مشکلات و موانع احتمالی موجود در اردوگاه کاردرمانی وحرفه آموزی کامیاران در ساعات اولیه صبح برگزارشد. محمدی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و روز پرستار، یاد وخاطر شهداء گرانقدر شهرستان کامیاران را گرامی داشت و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی همکاران قدردانی نمود.

آزادی ۹ نفر زندانی در بازدید مدیرکل زندان‎های کردستان از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی کامیاران

مدیرکل زندانهای کردستان از بخش های مختلف خوابگاهی و کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی زندان کامیاران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های کاری و درآمد زائی مددجویان و طرح های اجرائی چند نفر از کارآفرینان این مرکز آشنا شد.

در این بازدید، ساختمان خوابگاهی پرسنل شیفتی داخله زندان به مساخت ۵۵ متر مربع، با دستان مدیرکل زنداهای کردستان افتتاح گردید.

مدیرکل زندانهای کردستان، در زمان حضور در شهرستان کامیاران به دیدار فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان رفت. محمدی، در این دیدارضمن تاکید بر ارتباط و تعامل ارگان های دولتی و حمایتی با زندانهای استان گفت: زندانها نیاز به توجه ویژه مسئولین ارشد استانی و شهرستان دارد تا در رسیدن به اهداف سازمانی و خدمت به جامعه هدف که همان قشر آسیب دیده جامعه هستند قدم برداریم.

آزادی ۹ نفر زندانی در بازدید مدیرکل زندان‎های کردستان از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی کامیارانآزادی ۹ نفر زندانی در بازدید مدیرکل زندان‎های کردستان از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی کامیاران

محمدی در دیدار با فرماندار کامیاران گفت: زندانهای کردستان دارای بافت قدیمی و مکان نامناسب است. انتخاب زمین مناسب و احداث مراکز بازپروری و ایجاد اشتغال مولد در زندانها از اولویت های کاری اداره کل زندانهای کردستان است.

شافعی فرماندار کامیاران با اشاره به بازدید خود از اردوگاه کاردرمانی کامیاران، از تلاشها و اقدامات شایسته رئیس زندان کامیاران قدردانی کرد و گفت: بنده از نزدیک با اقدامات و برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان کامیاران آشنا هستم و سختی کار و رسالت اداره کل زندانهای کردستان را احساس می کنم و این مهم وظیفه ما را در ارتقا همکاری با مسئولین اداره کل زندن‌های کردستان و شهرستان کامیاران بیشتر می کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha