عزم بنیاد تعاون زندانیان کشور برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ماکو
کارگروه بررسی فرصت های اشتغال و بازرگانی بنیاد تعاون زندانیان کشور در دیدار با معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ازاد تجاری ماکو

کارگروه بررسی فرصت های اشتغال و بازرگانی بنیاد تعاون زندانیان کشور طی سفر دو روزه به منطقه آزاد تجاری ماکو با مسئولین و کارآفرینان بخش صنعت و کشاورزی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، کارگروه پایش فرصتهای اشتغال زندانیان و سرمایه گذاری بازرگانی بنیاد تعاون زندانیان طی سفر دوروزه به منطقه آزاد تجاری ماکو در شماغرب کشور با مسئولین این منطقه ، صنعتگران و کارآفرینان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار های جداگانه با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ، کارآفرینان و صنعت گران حوزه های کشاورزی، صنایع بسته بندی و تولیدی از برنامه های دو روزه حضور مسئولین بنیاد تعاون زندانیان کشور بود.

بازدید از سایت گلخانه ای و کشت و صنعت شهرستان مرزی پلدشت برای بررسی توسعه فعالیت های کشاورزی بنیاد تعاون زندانیان کشور بود .

همچنین بازدید از واحد های تولیدی البسه،کفش و صنایع غذایی و بسته بندی از برنامه های اکیپ پایش فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری بنیاد تعاون کشور بود که با همراهی کارشناسان و مدیر بنیاد تعاون استان با شناسایی کارآفرینان برتر هر حوزه انجام گرفت.

کارگاههای تولید نقل ونبات ، ظروف مسی ، پوشاک و جوراب بافی از مراکز تولیدی داخل زندان بود که در حاشیه مورد توجه و بازدیدمسئولین بنیاد تعاون زندانیان کشور قرار گرفت تا با کارآفرینان ، مسئولین زندان و زندانیان دیدار و گفتگو نموده و موضوعات چگونگی بکارگیری مددجویان و سرمایه گذاری در داخل زندان را بررسی کردند.

هم اکنون ۵۲ نفر مددجوی علاقه مند در کارگاه های داخل زندان ماکو روزانه با کسب درآمد مشغول کار می باشند و۸۶ نفر زندانی به صورت کار گروهی به مراکز خدماتی و تولیدی در منطقه آزاد تجاری ماکو اعزام می شوند

در صورت موافقت و انجام مقدمات سرمایه گذاری مسئولین منطقه آزاد تجاری ماکو علاقه مند به ایجاد فرصت های لازم برای اشتغال و تولید زندانیان می باشند تا ضمن عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی از نیرو و توان مددجویان تحت نظارت بنیاد تعاون زندانیان در بخش تولید بهره مند گردند.

انتهای خبر/

اهتمام جدی بنیاد تعاون زندانیان کشور از ظرفیت های اشتغال و تولید منطقه آزاد تجاری ماکو اهتمام جدی بنیاد تعاون زندانیان کشور از ظرفیت های اشتغال و تولید منطقه آزاد تجاری ماکو اهتمام جدی بنیاد تعاون زندانیان کشور از ظرفیت های اشتغال و تولید منطقه آزاد تجاری ماکو اهتمام جدی بنیاد تعاون زندانیان کشور از ظرفیت های اشتغال و تولید منطقه آزاد تجاری ماکو اهتمام جدی بنیاد تعاون زندانیان کشور از ظرفیت های اشتغال و تولید منطقه آزاد تجاری ماکو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha