اعلام آمادگی اتاق بازرگانی آذربایجان غربی برای رونق تولید و اشتغال در زندان‌ها
دیدار رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی با فتحی مدیرکل زندانها

رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی در دیداری با مدیرکل زندان‌ها و رئیس هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان استان بر لزوم تداوم همکاری در برنامه های حمایتی و تربیتی تاکید کرد.

حسن انتصار به همراه معاون اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی در دیداری با مدیرکل زندانهای استان بر لزوم همکاری های حمایتی و تربیتی در حوزه آزاد سازی زندانیان و ایجاد فرصت های اشتغال تاکید کردند.

این دیدار در محل کار مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی برگزار گردیدفتحی با اشاره به حضور حامیانه و دلگرم کننده اتاق بازرگانی استان در برنامه های حمایتی اشاره نمود و گفت ظرفیت مردمی اتاق برای ما در اجرای برنامه های تربیتی بسیار اهمیت دارد و نیاز به همکاری بیشتر با این تشکل بزرگ در میان اصناف و صنعتگران داریم.

حسن انتصار بااشاره به اقدامات عالی قوه قضائیه در فع موانع تولید گفت : با تمام توان در جهت مسئولیت اجتماعی در کنار رسالت تربیتی سازمان زندانها ایستاده ایم.

حق جو معاون اتاق بازرگانی بر لزوم معرفی بسته حمایتی سازمان زندانها برای ایجاد فرصت های اشتغال زندانیان اشاره نمود و گفت : تشویق کارآفرینان و بکارگیری نیروی مددجویان در اشتغال مولد را در اتاق بازرگانی زمینه سازی خواهیم نمود

در این جلسه در خصوص مساعدت برای رونق فعالیت های بازرگانی و اقتصادی بنیاد تعاون زندانیان استان اشاره شد تا با رونق اقتصادی زمینه برنامه‌های اشتغال‌و حمایت از مددجویان و خانواده آنها بیشتر فراهم و مقرر گردید مقدمات صدور کارت بازرگانی به عوامل بنیاد تعاون زندانیان استان اقدام گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha