نقش مؤثر مراکز صنعتی ساوه بر توسعه اشتغال زندانیان

مدیرکل زندانهای استان مرکزی از برخی کارخانجات صنعتی ساوه بازدید و استفاده از ظرفیت های موجود در این شهرستان برای توسعه اشتغال زندانیان را مورد تاکید قرار داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه در دیدار صبح امروز با جمعی از مدیران عامل شرکت های تولیدی ساوه که با بکارگیری تعدادی از زندانیان نادم و محکومان جرایم کم خطر زمینه رفع نیازهای مالی و کمک به معیشت خانواده محروم آنان را فراهم نموده اند ، قدر دانی و خاطرنشان کرد؛ ایجاد شغل و درآمد به منظور امرار معاش خانواده هایی که به دلیل زندانی شدن سرپرست خود دچار مشکلات متعدد شده و نیازمند حمایت هستند بر کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

عضو شورای قضایی استان در ادامه سیاست و اولویت کاری حوزه تحت نظارت را توانمند سازی زندانیان و کمک به فرآیند اصلاح آنان از طریق غنی سازی برنامه های اشتغال و حرفه آموزی بیان کرد.

نقش مؤثر مراکز صنعتی ساوه بر توسعه اشتغال زندانیان

اسلام خواه با بیان مطلب فوق اظهار نمود؛ زندان ساوه به عنوان مرکز نمونه کیفری استان در حوزه اشتغال مولد زندانیان تعیین و برنامه های ویژه ای در این مرکز انجام شده است .

این مقام مسئول تصریح کرد؛ راه اندازی کارگاه های متنوع در بخش داخلی زندان و استفاده از فضای کارخانجات و مراکز صنعتی عامل اصلی رونق اشتغال زندانیان ساوه شده و این رویه تا رسیدن به هدف نهایی تداوم خواهد یافت.

وی در این رابطه ‌تعامل مقامات قضایی و تلاش کارکنان زندان ساوه در راستای تحقق اهداف را شایسته قدر دانی خواند و آمادگی سایر زندان های استان به منظور مشارکت با کارآفرینان بخش خصوصی را اعلام کرد .

نقش مؤثر مراکز صنعتی ساوه بر توسعه اشتغال زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha