ماهیت ورزش سلامت جسمانی و ایجاد روحیه شادابی در فرد است

آئین اهداء الواح قهرمانی و جوائز نفرات برتر مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان زن شاغل در مراکز تامینی و تربیتی شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،این دوره از مسابقات در سه رشته ورزشی تنیس روی میز،دارت و فوتبال دستی برگزار و پس از رقابت نزدیک نفرات برتر معرفی گردیدند .

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان ورزش را به عنوان اساسی ترین رکن برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندان ها بیان کرد و افزود: ماهیت ورزش سلامت جسمانی و ایجاد روحیه شادابی در فرد است و توجه به مقوله ورزش در میان گروه های هدف ما چه در حوزه کارکنان،پرسنل وظیفه و مددجویان باید از اهمیت بسزایی برخوردار باشد تا شاهد اثرات و نتایج مثبت آن را در فعالیت روزانه افراد باشیم.

محمد مرادی در ادامه گفت:طراوت و شادابی افراد نقش تاثیرگذار در تصمیم گیری ها و رفتار فردی انسان ها دارد و مستلزم توجه ویژه است و بر برنامه ریزی در جهت اجرای اردوهای فرهنگی ورزشی و مسابقات متنوع به صورت مستمر در طول سال تاکید نمود و تصریح کرد:توجه به ورزش زنان در محیط کار و حتی زندگی شخصی،نقش موثری در مدیریت امورات فردی و زندگی یک زن در محیط خانواده و محل کار آن دارد .

در پایان طی آئینی به مقام آوران این دوره از مسابقات با حضور محمدمرادی معاون سلامت،اصلاح وتربیت زندان های استان،حجت الاسلام ابراهیم جهانتیغی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان،کارشناسان فرهنگی اداره کل لوح قهرمانی و جوایز اعطا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha