مدیرکل زندان‌های زنجان از پرستاران تجلیل کرد

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی زنجان با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی زندان های استان ، ضمن تبریک روز پرستار از سخت کوشان این عرصه تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در این برنامه ضمن دیدار با پرستاران زندان های مرکزی ، اندرزگاه نسوان، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و زندان شهرستان ابهر با تقدیم شاخه گل به پرستاران، از تلاش های شبانه روزی آنان در خدمت به افراد آسیب پذیر جامعه قدردانی نمود.

بنیادی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران با عشق ،به درمان و احیای انسان های بیمار می پردازند و این حرفه پرستاری بسیار سخت و دشوار است.

مدیر کل زندان های استان زنجان افزود: با توجه به اینکه شما پرستار زندانیان هستید ،کار بسیار عظیمی را انتخاب کرده اید که فقط عشق به درمان همنوع می تواند این سختی ها را به حلاوت تبدیل کند.

لازم به ذکر است در این برنامه ها و به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مدیر کل زندان های استان در کنار تقدیم شاخه گل ، با اهداء لوح تبریک و هدایای نقدی از خدمات پرستاران زندان های استان تجلیل بعمل آوردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha