جشن میلاد حضرت زینب (س) در اندرزگاه نسوان زنجان

جشن میلاد فرخنده و با سعادت حضرت زینب کبری(س) با حضور مدیر کل زندان‌های استان در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زنجان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان زنجان:در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ حضرت زینب (س) گفت: بیان سخنان و خطبه های عالمانه و همراه با استدلال به آیات قرآن کریم ، در وقایع به از حادثه کربلا شاهد بسیار بزرگ بر توانائی های علمی و دانش آن بزرگوار است.

مدیر کل زندان های استان زنجان در جمع زندانیان اندرزگاه نسوان افزود: اگر چه زندگی حضرت زینب کبری (س) بخاطر هجرت و جهاد در راه خدا و نیز همراهی با پدر و برادران در جهت انجام وظیفه و احیای معارف اسلامی سپری گردیده است، اما اضافه بر این دخت والای حضرت علی (ع) در عبادت نهایت خضوع و کرنش و اظهار کوچکی و تعظیم در برابر ذات مقدس پروردگار را داشته و در این راه، مقام والای نزد خداوند دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در ادامه ضمن توصیه مددجویان بر توسل به این بانوی بزرگوار اسلام خاطر نشان کرد: مقام حضرت زینب(س) در نزد پروردگار به اندازه ای است که ائمه اطهار (ع) به صراحت اعلام می کنند که در زمان گرفتاری ها دست به دامن حضرت زینب (س) شویم ، و قطعا زندانیان نیز می توانند با ایجاد ارتباط قلبی به خصوص در این ایام فرخنده و باسعادت حاجات خود را از خداوند منان برآورده نمایند.

گفتنی است پس از سخنرانی مدیر کل زندان های استان ، با حضور گروه های جهادی مراسم مولودی خوانی ویژه میلاد حضرت زینب (س) در جمع زندانیان برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha