19نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان سمنان آزاد شدند

کهربایی با بیان اینکه مجموع رقم آزادسازی زندانیان بیش از 5 میلیارد ریال بوده است ، عنوان کرد: به همت ستاد دیه استان سمنان و انجمن حمایت از زندانیان 19 زندانی جرائم غیر عمد در هفته بسیج مقدمات آزادی برایشان فراهم و صبح امروز آزاد شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، عنوان کرد: به همت ستاد دیه استان سمنان و انجمن حمایت از زندانیان 19 زندانی جرائم غیر عمد در هفته بسیج مقدمات آزادی برایشان فراهم و صبح امروز آزاد شده اند.

کهربایی با اشاره به مبلغ پرداخت شده برای آزادی این زندانیان، تشریح کرد: مجموع رقم آزادسازی زندانیان بیش از 5میلیارد ریال بوده است که توسط ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان پرداخت شده است.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه کمک به زندانی و خانواده آن اجر معنوی زیادی دارد، افزود: آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد هم به عنوان بخشی از مجموعه فعالیت های کمک های مومنانه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش بیش از 19 زندانی آزاد شده اند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان سمنان زندانی جرائم غیر عمد زیر 100میلیون تومان وجود ندارد و تمامی افراد به سرعت با پرداخت بدهی توسط خیرین استان سمنان آزاد می شوند.

کهربایی با بیان اینکه آزادی نعمت بزرگی برای هر انسانی است، تصریح کرد: با آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، می‌توان خانواده‌های آنان را از خیلی از آسیب های اجتماعی مصون نگه داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha