امضاء تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و اداره‌کل زندان‌های آذربایجان شرقی

در راستای توسعه همکاری در زمینه های علمی ،پژوهشی وآموزشی ،این تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور استان و اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای استان در این مراسم بر نهادینه کردن مدیریت علمی در زندان ها تاکید کرد وافزود : حمایت مادی و معنوی از پژ وهش های علمی مرتبط با زندان و ارتقاء نیروهای متخصص در زمینه زندانبانی و استفاده از ظرفیت های علمی برای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه از اهداف سازمان زندان ها است که امیدوارم با ارتباط نزدیک با دانشگاه ها بتوانیم در رسیدن به اهداف سازمانی جامع عمل بپوشانیم.

دکتر جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این نشست کارکردهای پژوهشی دانشگاه را تشریح و بر اهمیت این موضوع برای توسعه فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی عمیق در زندان ها، تاکید کرد.
وی همچنین به ظرفیت‌های خوب اداره کل زندان‌ها ی آذربایجان شرقی و دانشگاه پیام نور به منظور توسعه‌ی همکاری‌ها اشاره کرد و گفت: زندان و دانشگاه هر دو یک محیط فرهنگی هستند که می‌توان با استفاده‌ی صحیح از ظرفیت‌های دو مجموعه به نفع یکدیگر در راستای اهداف عالی سازمانی استفاده نماییم.

شایان ذکر است زمینه های همکاری در این تفاهم نامه عبارت است از :

همکاری مشترک در برگزاری نشست های علمی ، برگزاری کارگاههای آموزشی وپژوهشی ،همکاری در راستای پایان نامه های مقاطع تحصیلی ،استفاده از ظرفیت های کتابخانه دانشگاهها ،ایجاد مرکز آموزشی وتخصصی ومهارتی به منظور برگزاری دوره های آموزشی بود.

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و اداره  کل زندانهای آذربایجان شرقی

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و اداره  کل زندانهای آذربایجان شرقی

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و اداره  کل زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha