آزادی 18 زندانی مالی از زندان‌های استان ایلام

با همت ستاددیه، انجمن حمایت از زندانیان و اعطای تسهیلات قضایی توسط قضات 18 زندانی محکوم نیازمند مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مراسم آزادی زندانیان در هفته بسیج با حضور رییس‌کل دادگستری استان ایلام برگزار شد.

مجید احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام در این مراسم گفت: 10 زندانی با همت خیرین و ستاددیه از زندان آزاد شدند و با همکاری مراجع قضایی به 8 زندانی واجدشرایط تسهیلات قضایی اعم از مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط و... اعطا شد و زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند. احسانی افزود: از ابتدای سال تا کنون 116 زندانی نیازمند مالی از زندان ‌های استان آزاد شدند و برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تا پایان سال با همت خیرین برنامه ریزی شده است.

آزادی 18 رندانی مالی استان ایلام

علی محمدی رییس‌کل دادگستری استان ایلام نیز در ادامه از تلاش های بی وقفه کارکنان و مسئولین زندان‌های استان تقدیر کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه اصلاح و بازپروری زندانیان با تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت محقق می شود و مراجع قضایی در این راستا همواره همکاری اثربخشی داشته اند. وی اذعان داشت: حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از اهم برنامه‌هایی است که در دستگاه قضایی به آن پرداخته می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم رییس‌کل دادگستری با زندانیان دیداری چهره به چهره داشت و در قالب طرح پایش و غربالگری پرونده‌های قضایی زندانیان، به بررسی درخواست‌های زندانیان پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha