۷۲۲ زندانی نیازمند در طرح «نذر هشتم» از زندان‌های خراسان‌رضوی آزاد شدند

در اجرای بیست و پنجمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم ، ۹۸زندانی نیازمند با بدهی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از زندان‌های استان خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان‌رضوی، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در اجرای مرحله بیست و پنجم پویش مردمی نذر هشتم و در دومین سالروز آغاز این طرح ، با همت خیرین و نمازگزاران مساجد شهرستان‌ها و مشارکت ستاد دیه استان تعداد ۳۲ زندانی نیازمند از زندان مشهد و ۶۶ نفر از سایر زندانهای استان آزاد شدند.

جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی اظهار کرد: در پویش مردمی نذر هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج علیه السلام از زندانهای استان آزاد می‌شوند و در این مرحله که همزمان با دومین سالروز آغاز این طرح است ۹۸ زندانی نیازمند از زندان های استان آزاد شدند و از ابتدای آغاز این طرح تا کنون ۷۲۲ زندانی نیازمند از زندانهای خراسان رضوی آزاد شده اند.

وی خاطرنشان کرد:در این طرح زندانیان در یک دوره زمانی مشخص با ارائه آموزشهای تربیتی توسط روحانیون طرح معراج توانمند می شوند و پس از آمادگی برای بازگشت به جامعه با مشارکت خیرین و مسجدی ها آزاد می شوند و پس از آزادی نیز در بستر ارتباط با مساجد محل سکونت از سایر حمایتهای اجتماعی تا رسیدن به شرایط پایدار بهره مند می شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha