آزادی 8 زندانی دارای فرزند معلول

معاون سلامت،اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی گفت: با همکاری دستگاه قضایی وانجمن حمایت زندانیان بیرجند پرونده 35 زندانی دارای معلول با حضور دادستان مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، «آذرمهری» معاون سلامت،اصلاح وتربیت ستاداداره کل زندان‌ها افزود: در این دیدار 35 پرونده که خانواده دارای معلول که یکی از اعضای خانواده دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کند موردرسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری دادستان مرکز استان 8 زندانی که فرزند معلول داشتند به کانون گرم خانواده بازگشتندو 4 زندانی دیگر با همکاری انجمن حمایت زندانیان بیرجند بعد از سپری کردن مراحل قانونی پابند الکترونیک دریافت می کنند.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند با بیان این که در این دیدار به جرائم مختلفی رسیدگی شد و گفت:از ابتدی امسال تا کنون با همت خیرین مبلغ 9 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به انجمن حمایت کمک که منجر به آزادی 35 زندانی نیز شده است.

اسماعیل زاده افزود: هم اکنون 26 پرونده دیگر در حال بررسی می باشد که برای آزادی این تعداد بیش از یک میلیارد تومان نیازمند هستیم که با کمک مردم نوعدوست و خیرین و نگاه ویژه مسئولین قضایی در دهه اول فاطمیه زمینه آزادی آن‌ها فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است،در این دیدار مدیر کل بهزیستی استان ومدیرکل امور اجتماعی استانداری و قضات دادگستری استان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

آزادی 8 زندانی دارای فرزند معلول

آزادی 8 زندانی دارای فرزند معلول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha