مسابقات قرآنی زندانیان زن منطقه چهار کشور در یاسوج برگزار می‌شود

با برنامه‌ریزی صورت گرفته و طبق تقویم اجرایی فرهنگی سازمان زندان‌های کشور مسابقات قرآن ویژه زنان و دختران زندانی منطقه چهار کشور به میزبانی یاسوج برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، در نشست مقدماتی با حضور مدیر کل زندان‌ها ، معاون سلامت، رئیس اداره فرهنگی و مسؤلین فرهنگی زندان زنان بر لزوم برگزاری مطلوب و با کیفیت مسابقات قرآنی با شرکت استانهای خوزستان، بوشهر و فارس به میزبانی زندان های کهگیلویه وبویراحمد، تأکید شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان‌های استان در این جلسه با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی باقیات و صالحاتی برای برگزارکنندگان خواهد بود، عنوان داشت: مقوله فرهنگی و پرداختن به امور اعتقادی بالاخص موضوع قرآنی می‌تواند ضمن ارتقاء امنیت در زندان‌ها، زندانیان را در مسیر حق و حقیقت سوق دهد.

وی افزود: اتفاقاً برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی منافاتی با موضوع امنیت ندارد بلکه فعالیتهای فرهنگی بویژه برنامه‌های اعتقادی می‌تواند زندانیان را به آرامش افزونتری برساند در نتیجه فضای حاکم بر زندانها مطلوب خواهد بود.

مسابقات قرآنی زندانیان زن منطقه چهار کشور در یاسوج برگزار می شود

بیژنی در ادامه افزود: مسابقات قرآنی را با مشوق‌های خوب در بین زندانیان ترویج دهید و نسبت به ترویج و توسعه این کتاب الهی در بین زندانیان اهتمام بیشتری داشته باشید.

حسن رحیمی معاون سلامت زندان‌های استان پیش از سخنان مدیر کل زندان‌ها ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و مسابقات قرآنی منطقه چهار کشور به میزبانی استان عنوان داشت: در زمینه قرآنی و قرآن پژوهان در زندان‌ها بالاخص زندان زنان تلاشهای خوبی صورت گرفته که امیدواریم میزبانی این مسابقات زمینه توسعه برنامه‌های قرآنی و ترغیب بیشتر زندانیان را فراهم نماید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha