به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه کتاب در زندان رجایی‌شهر برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج و در راستای ترویج فرهنگ و معارف بسیجی نمایشگاه کتاب با بیش از هزار و پانصد جلد به همت واحد فرهنگی زندان رجایی‌شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر زندان رجایی‌شهر ضمن تبریک هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه مرکزی فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت و تعمیق معارف بسیجی در معرض دید مددجویان علاقه‌مند قرار گرفت.

عزیزی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، مطالعه و آشنایی مددجویان با بسیج و اهداف تشکیل بسیج مستضعفین عنوان کرده، افزود: در راستای ترویج فرهنگ و معارف بسیجی نمایشگاه کتاب با بیش از هزار و پانصد جلد به همت واحد فرهنگی زندان رجایی‌شهر برگزار شد.

مدیر زندان رجایی‌شهر مکتبی بودن، اطاعت از ولایت فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی حسن خلق، شجاعت و مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز بسیجی دانسته، تاکید کرد: بسیج مجموعه‌ای از زنان و مردان غیور است که با تفکرات و باورهای ایمانی شجره طیبه انقلاب اسلامی را ترسیم کرده‌اند.

عزیزی با اشاره به پایگاه مقاومت بسیج ایثار کارکنان در زندان گفت: زندانبانان از روحیه بسیجی در پیگیری و رفع مشکلات مددجویان در حوزه‌های مختلف برخوردار می‌باشند که این امر باعث اصلاح و تربیت و کاهش آسیب آنان می‌گردد.

لازم به ذکر است: روزانه قریب به 200 نفر مددجو از نمایشگاه کتاب زندان رجایی‌شهر بازدید به‌عمل آوردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha