مددجوی ندامتگاه تهران بزرگ بعد از 19 سال آزاد شد

با تلاش مددکاران ندامتگاه تهران بزرگ، یکی از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ که به جرم کلاهبرداری و محکومیت مالی زندانی بود، بعد از 19 سال آزاد شده، به کانون خانواده بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، با تلاش مددکاران و مساعدت مراجع قضایی، یکی از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ که با جرم کلاهبرداری و محکومیت مالی 19 سال پیش زندانی شده و آخرین بار فرزندانش را در سال 1393 دیده بود، آزاد شد.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: زندانی مسعود. ف به جرم کلاهبرداری و محکومیت مالی، با داشتن شاکی خصوصی از سال 82 در زندان به سر می‌برد و در سال 94 جهت ادامه تحمل کیفر به مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ منتقل شده بود.

مزدارانی ادامه داد: این زندانی دارای سه فرزند است که آخرین مرخصی وی در ایام حبس 14 سال پیش بوده که آنان آخرین بار، در سال 93 به ملاقات وی در زندان آمده بودند و بعد از آن زندانی یاد شده، فاقد هرگونه ملاقات بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گذشت زمان و طولانی شدن ایام حبس، مددکاران ندامتگاه، زندانی را واجد شرایط تشخیص داده، با مراجعه حضوری و پیگیری‌های مکرر و مستمر پرونده و مساعدت مراجع قضایی، موفق شدند با مفتوح کردن مجدد پرونده زندانی و کمک نیکوکاران رضایت شکات را جلب نمایند.

لازم به ذکر است نیکوکاران بدهی 19 ساله این زندانی را پرداخت کردند و شکات پس از رسیدن به حق قانونی‌شان رضایت خود را اعلام نموده، حکم آزادی وی صادر و پرونده مختومه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha