اشتغال‌وحرفه‌آموزی یکی از اولویت های مهم سازمان زندان‌ها است

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس با حضور رئیس اداره حفاظت اطلاعات زندان ها، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات زندان‌های فارس و فرمانده یگان حفاظت زندان های فارس به منظور نظارت و بررسی فرایندها و اولویت‌های سازمان زندان ها و اقدامات تاًمینی و تربیتی از زندان فسا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس و مسؤولین ستادی، از قسمت های مختلف زندان فسامشتمل بر؛ اندرزگاه های زندانیان، بهداری، واحد پذیرش در حال ساخت، آسایشگاه پرسنل وظیفه و پوسته میانی و پیرامونی و کارگاه اشتغال بازدید کردند.

اسحاق ابراهیمی در بازدید از پروژه های در حال ساخت تاًکید کرد: در ساخت و سازها، رعایت اصول فنی و مهندسی مدنظر قرار گیرد و در خصوص ادامه و تکمیل ساخت و ساز ها نکات فنی و کارشناسی مورد توجه باشد.

وی همچنین درخصوص تسریع در ساخت و تکمیل کارگاه اشتغال زندانیان تأکید کرد و گفت: اشتغال و حرفه آموزی یکی از اولویت های مهم سازمان زندان ها است و راه اندازی فضای کارگاهی مناسب برای زندانیان در این زندان یکی از اولویت های مهم در استان است و بنیاد تعاون زندانیان استان می بایست نسبت به تجهیز و تکمیل این کارگاه با سرعت بیشتری اقدام کند و از ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغالزایی زندانیان استفاده شود.

مدیرکل زندان های فارس همچنین با حضور در اندرزگاه ها، با زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات و مشکلات و تقاضاهای آنان را مورد بررسی قرار داد و درخصوص محکومین مالی گفت: زندانیان مالی مشمول مساعدت ستاد دیه با تشکیل پرونده مقدماتی به این مرکز معرفی شوند.

ابراهیمی در ادامه با حضور درجمع کارکنان، ضمن بررسی مشکلات آنان، نسبت به رفع محدودیت‌ها دستور لازم را صادر و رهنمودهای لازم درخصوص شغل زندانبانی ارائه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha