برپایی نشست فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان خراسان شمالی

در نشست فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان خراسان شمالی که با حضور مدیر کل، رؤسای زندانها و رئیس مرکز خدمات اجتماعی برگزار گردید، در خصوص ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در این نشست عبدالرحیم گرجی مدیر کل زندانها در سخنانی با اشاره به اهمیت بخشی از فعالیت‌های انجمن‌های حمایت در اجرای سیاست‌ها و اولویت‌های سازمانی، همکاری و نظارت را از جمله وظایف زندانها در قبال انجمن‌های حمایت دانست.

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی با احصاء مفاد مندرج در آیین‌نامه سازمان زندانها در خصوص انجمن‌های حمایت و بازخوانی آن در جلسه بار دیگر به نقش مؤثر انجمن‌های حمایت در کمک به اجرای سیستم زندانبانی اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت: اجرای مطلوب فرآیندهای اصلاح و تربیت و حتی استقرار امنیت و آرامش در زندانها نیازمند حضور پررنگ و فعال انجمن‌های حمایت در کنار مجموعه زندانها می‌باشد.

مدیرکل زندانهای خراسان شمالی ضمن توصیه به رؤسای زندانها در خصوص همکاری با انجمن‌های حمایت از مدیران عامل انجمن‌ها نیز خواست تا با پویایی بیشتر و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در راستای وظایف تعیین شده خود به ویژه کمک به خانواده زندانیان گام بردارند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت انجمن‌های حمایت در شش ماه نخست سال توسط رئیس مرکز خدمات اجتماعی از اصغر فرهادی مدیر عامل انجمن حمایت شهرستان اسفراین به عنوان انجمن برتر در انجام وظایف محوله تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha