یک لبخند شیرین هدیه دندانپزشک بسیجی به زندانیان شهرستان لنجان

همزمان با گرامی داشت هفته بسیج ، با حضور دندانپزشک جهادگر بسیجی و ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی ، لبخند زیبا به زندانیان شهرستان لنجان هدیه داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، با حضور افتخاری و همت ستودنی دکتر شاهمرادی دندانپزشک بسیجی و جهادگر لنجانی ، در هفته گرامیداشت بسیج ، زندانیان شهرستان لنجان مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند و تعداد ۱۸ مددجو خدمات دندانپزشکی شامل :کشیدن ، ترمیم و ... بر روی آنها انجام شد.

عبدالرسول سلیمیان ، رئیس زندان لنجان ، با اعلام این خبر افزود:با هدف خدمت به همنوعان و ارتقاء سلامت و بهداشت دهان و دندان زندانیان ، دندانپزشک جهادگر دکتر شاهمرادی ، به صورت افتخاری در زندان حضور پیدا کرده و آستین همت بالا زده و به صورت رایگان ، به درمان زندانیان دارای مشکلات دهان و دندان پرداخته و اجرو ثواب اخروی را برای خود و سلامتی را برای زندانیان به ارمغان آورده است.

وی حضور پزشکان خیر و جهادگر در زندان لنجان را که به بصورت ماهیانه در زندان حضور پیدا می کنند و به کاهش آلام زندانیان می پردازند ، بسیار ارزنده و ستودنی دانست و گفت: سلامتی و درمان زندانیان بیمار، مهمترین مسئله ایست که ما بایدبه آن بپردازیم و بحمدالله در زندان لنجان ، این مهم با تلاش پزشکان جهادگر و کادر بهداری زندان در حال انجام می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha