بازدید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان اصفهان

رئیس دادگستری شهرستان مبارکه به همراه دادستان شهرستان و جمعی از قضات از اردوگاه بازدیدو با برخی مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، حبیبی رئیس دادگستری بهمراه کافی دادستان و یادگاری قاضی ناظر بر زندان و جمعی از قضات دادگستری شهرستان مبارکه از اردوگاه بازدید کردند.

حبیبی رئیس دادگستری شهرستان مبارکه در این بازدید با مددجویان گفتگو و پس از شنیدن درخواست آنان، دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

رئیس دادگستری شهرستان مبارکه همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف اردوگاه گفت: هدف از این بازدید بررسی مشکلات و مسائل زندان و مددجویان از نزدیک و شنیدن صحبت‌های آنان است.

وی در این بازدید بر استفاده از مجازات های جایگزین حبس، تقویت برنامه‌های تربیتی واصلاحی درزندان ها و بهره‌مندکردن زندانیان مستحق تخفیف از ارفاقات قانونی، تاکید کرد و گفت: امیدواریم باپیگیری ها وتوجه به سیاست های کاهش جمعیت کیفری شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به مراجع قضایی و هم کاهش جمعیت زندانیان باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان مبارکه همچنین با تاکید بر ضرورت بازدیدهای حضوری قضات از اردوگاه ، اظهار داشت: قضات باید باتوجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه دیدارهای چهره به چهره با مددجویان را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند تا از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گیرند.

در ادامه حبیبی مدیر اردوگاه نیز گزارشی از عملکرد زندان و خدمات ارائه شده به زندانیان و همچنین آخرین وضعیت زندانیان ارائه نمود.

در پایان این بازدید از خدمات ادیبی دادیار سابق ناظر بر زندان قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha