آزادی ۵۷ نفر مددجوی نیازمند از زندان‌های آذربایجان غربی در هفته بسیج
جلسه اعلام آزادی بسیج مستضعفان سپاه شهدا آذربایجان غربی با حضور مدیرکل زندانها

به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج تعداد ۵۷ زندانی نیازمند واجد الشرایط با همت مسئولین و مردم خیّر استان آذربایجان غربی از زندانها آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی،جلسه همایش سراسری بسیج حقوق دانان همزمان با سراسر کشور در سالن جلسات سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار گردید.

در این جلسه معاون هماهنگی سپاه شهدا ،مسئول بسیج حقوق دانان و با حضور مدیرکل ومسئولین ستاد اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین گروههای جهادی حضور داشتند بر لزوم تداوم برنامه های حمایتی خدمات اجتماعی در حوزه معاضدت و ازادی زندانیان نیازمند و خانواده آنها مورد تاکید قرار گرفت.

کاظمی معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی بر فرهنگ سازی این امر خداپسندانه جهادی در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص مناطق مرزی و روسای عشایر توصیه نمود وی برگزاری جشن های گلریزان ازادی اقشار واصناف را از برنامه های مهم حمایتی بسیج عنوان نمود و بر ارائه خدمات معاضدت قضایی و حقوقی به خانواده زندانیان نیازمند و مددجویان داخل بندها تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل زندانها با تقدیر از اقدامات بسیجی وار کلیه خیرین خداجوی در امر آزادسازی این امر مهم را در مناطق شهری و روستای استان اذربایجان غربی شاییسته ارزیابی نمود و گفت : حضور خودجوش و آگاهانه مردم خیّر برای امر آزادی زندانیان نیازمند یک روحیه بزرگ انقلابی برای تامین سعادت جامعه می باشد.

در ادامه مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی بر موضوع پویش آزادی زندانیان نیازمند در هفته بسیج اشاره نمود و گفت: از ۲۸ آبان ماه تا ۵ آذر ماه بمناسبت هفته بسیج ۱۹ نفر زندانی توسط خیرین ستاد مردمی دیه استان با رقم مساعدت بلاعوض بیش از ۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال آزاد شده اند.

وی همچنین باتقدیر از حسن همکاری مراجع قضایی درارائه ارفاقات قانونی و تسهیلات آزادی به زندانیان واجد الشرایط در این ایام گفت : ۳۹ نفر زندانی نیز با اعمال ارفاقات قانونی در هفته بسیج از زندان های آذربایجان غربی آزاد شده اند

از آغاز هفته بسیج در استان آذربایجان غربی تعداد ۵۸ نفر زندانی با مساعدت خیّرین و اقدام مراجع قضایی از زندان آزاد شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha