مدیرکل زندان‌های کردستان با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کرد

آیت الله پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: نحوه برخورد با زندانیان باید با رأفت اسلامی و ایجاد طراوت و شادابی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای کردستان، در ادامه این دیدارآیت ا... پورذهبی، افزود: فرد زندانی مجرم هست اما نا محترم نیست و باید کرامت انسانی او حفظ شود. ایشان با اشاره به کتابخانه زندان مرکزی، افزودند، با آموزش و انجام فعالیت های دینی و قرآنی و فراهم کردن بستر های مناسب در کتابخانه زندان و ارتقاء محتویات کتابها و ایجاد انگیزه مطالعه، شرایط اصلاح و تربیت آنان فراهم گردد.

آیت الله پورذهبی ایجاد اشتغال و مهارت آموزی را در میان مددجویان مناسب توصیف کرد و افزود: آشنا کردن مددجویان با کار و کسب درآمد حلال از مهمترین فعالیت های در دست اقدام اداره کل زندانهای کردستان است.

مدیر کل زندانهای کردستان به اتفاق معاونین و مسئولاین ستادی اداره کل با نماینده ولی فقیه در استان کردستان  دیدار کردند

مدیرکل زندنهای کردستان در اولین دیدار خود با نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خداوند متعال را شکر گذارم که توفیقی دست داد تا در استان فرهنگی کردستان و درسنگر اصلاح و تربیت در خدمت مددجویان آسیب دیده این استان باشم و انشالله با کمک و مدد گرفتن از حضور حضرتعالی در استان بتوانیم رسالت اصلی سازمان زندان‌های کشور که همان اصلاح و تربیت هست را به خوبی انجام دهیم.

محمدی با اشاره به زحمات شبانه روزی آقای فتحی، مدیرکل قبلی، عنوان کرد: مهمترین مشکل زندانها استان، بافت قدیمی و فرسوده تمامی زندانهای استان است و این مهم ما را برآن داشت تا با همکاری مسئولین ارشد استانی و راهنمائی های حضرتعالی و اجرای دقیق حقوق شهروندی برای مددجویان، زمینه خروج اماکن زندنها را از پوسته داخلی شهر فراهم کنیم.

مدیر کل زندانهای کردستان به اتفاق معاونین و مسئولاین ستادی اداره کل با نماینده ولی فقیه در استان کردستان  دیدار کردند

محمدی در ادامه، خواستار نگاه پدرانه و ویژه نماینده ولی فقیه درکردستان به مددجویان و خانواده های آنان شد و افزود، با تخصیص اعتبارات و توجه مسئولین استانی، بخشی از مشکلات پیشرو و ضمینه حضور مربیان و روحانیون آئینی در زندان و فراهم کردن بستر هرچه بیشتر فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان فراهم گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha