مدیر جدید زندان مرکزی شهرستان ساری منصوب شد

حسین شالیکار طی حکمی از سوی مدیر کل زندان‌های استان مازندران به عنوان مدیر جدید زندان شهرستان ساری منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، آیین تکریم و معارفه مدیر جدید زندان ساری با حضور استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران، هاشمی دادستان میاندورد و جمعی از روسای ستادی و زندان‌های استان در سالن همایش زندان ساری برگزار شد.

مدیرکل زندان های استان مازندران در این نشست عنوان بسیجی را یک واژه افتخار آمیز و غرور آفرین دانست و گفت: تفکر بسیجی و عملکرد بسیجیان بود که ما را در میدان های مختلف نبرد بویژه در دفاع مقدس، خنثی سازی توطئه های استکبار، دستیا بی به فناوری های هسته ای ، نانو تکنولوژی ، پزشکی و الکترونیکی به موفقیت رسانده است .

علی استادی به طرح تحول در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: اصلاح مجرمین یکی از مهمترین اهداف قوه قضاییه است که باید با تبیین برنامه های هدفمند نسبت به تحقق اهداف تعیین شده اقدام شود.

وی همچنین افزود، اولویتهای دهگانه سازمان را باید دغدغه مندانه تبیین کنیم و نیازها را به صورت استانی و زندان به زندان بسنجیم و با ارزیابی درست توسعه دهیم .

مدیرکل زندانهای استان مازندران ارتقاء وضعیت اشتغال زندانیان، تفکیک و طبقه بندی ، نظارت بر تغذیه زندانیان و اجرای ماده 513 آیین نامه اجرای سازمان زندانها که انتقال زندانیان به محل سکونتش است را از مهمترین برنامه های اولویت دار عنوان کرد .

استادی گفت: توسعه دولت الکترونیک و اشاعه آن در زندانها امروزه یکی از اقدامات گریزناپذیر است و روسای زندانها و مسئولین واحدها باید نسبت به تسلط بر برنامه ها و سامانه های تحت وب، نحوه تولید، بارگذاری و حفظ اسناد الکترونیکی اقدام نمایند.

در پایان علی استادی مدیرکل زندان های استان ضمن قدردانی از زحمات چند ماهه مجید عنایتی سرپرست سابق زندان ساری، طی حکمی حسین شالیکار را به عنوان مدیر جدید زندان مرکزی ساری معرفی کرد.

هاشمی دادستان میاندرود ضمن تبریک هفته بسیج گفت: انقلاب ما انقلاب بسیجیان بود و با خلوص نیت گام در این عرصه نهادند و با خون خویش ازانقلاب دفاع کردند.

وی افزود: ما وارثان انقلاب باید در حفظ آرمان های انقلاب کوشا باشیم و با صداقت عمل، گفتار و رفتار و حفظ کرامت انسانی عمل کنیم.

دادستان میاندرود زندان را به بیمارستان اخلاقی، روحی و روانی تشبیه کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بیماران در حین ترخیص از بیمارستان به سلامت کامل برسند تا دوباره به بیمارستان مراجعه نکنند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha