حضور پرشور بسیجیان پایگاه شهید بهشتی زندان‌های استان اصفهان در صبحگاه مشترک بسیج ادارات

همزمان با هفته بسیج و در راستای برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان پایگاه بسیج شهید بهشتی زندان های استان به همراه مدیرکل در این همایش شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات کل استان اصفهان به مناسبت روز بسیج مستضعفان با حضور استاندار اصفهان در استانداری اصفهان برگزار شد.

سید رضا مرتضوی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات کل استان در استانداری اصفهان، اظهار داشت: بسیجیان با نگاه متعهدانه برای اقتدار نظام اسلامی و رفع گرفتاری از مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: این ایام فرصتی برای این است تا بار دیگر نظری به نقش بسیج در انقلاب اسلامی داشته باشیم.

استاندار اصفهان افزود: این روز فرصتی است تا بار دیگر نظری به اهداف و مأموریت‌های بسیج و سلسله مجاهدانی که برای شکل‌گیری و اعتلای بسیج تلاش کرده‌اند داشته باشیم.

وی گفت: بدون رجوع به کلام حضرت امام خمینی(ره) نمی‌توان مفهوم بسیج و بسیجی را روشن ساخت و در اندیشه امام خمینی(ره) بسیج یک‌نهاد اجتماعی است که ابعاد فراوانی دارد و برخی بسیج را یک کانون اجتماعی می‌بینند که در بحران‌ها (سیل، زلزله و حوادث متعددی که روی می‌دهد) به کمک مردم می‌شتابد.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده و پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha