بازدید مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مرکز اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان ارومیه
بازدید مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با همراهی هیاتی از مسئولین ستادی از مرکز اشتغال زندانیان ارومیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، فتحی در اولین حضور خود از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید دو ساعته مدیرکل زندانهای استان توانمندی و ظرفیت های آموزشی و تولیدی این مرکز را مورد بررسی قرار داد و برای توسعه اشتغال زندانیان رای باز و اجرای عالی نظام نیمه آزادی در امورات کشاورزی و کارگاهی کوچک در حریم شهرک اشتغال توصیه های لازم کارشناسی با حضور مسئولین را ارائه نمود.

بازدیداز کارگاه های درحال ساخت ، شهرک گلخانه و کارگاهه ای محوطه مرکز اشتغال از برنامه های بازدید مدیرکل زندانهای استان بود.

در ادامه فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با کارکنان مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه دیدار و گفتگونمود در این دیدار موضوعات حفاظتی ، اداری و رفع موانع آن برای حضور مقتدرانه و با روحیه کارکنان در این مرکز اشتغال زندانیان موردبحث قرار گرفت.

انتهای خبر/

بازدید مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه بازدید مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه بازدید مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه بازدید مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha