قاضی اجرای احکام رباط‌کریم از زندان باز تهران بازدید کرد

طی بازدید قاضی اجرای احکام شهرستان رباط‌کریم، چهار نفر از زندانیان این مرکز با دریافت مرخصی پایان حبس، آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، قاضی اجرای احکام شهرستان رباط کریم، ضمن حضور در زندان باز این استان، از کارگاه مصنوعات چوب بازدید نموده، با مددجویان شاغل گفتگو کرد.

رئیس زندان باز استان تهران با اعلام این خبر گفت: حرفه آموزی زندانیان زمینه اشتغال و در پیش گرفتن زندگی سالم را برایشان فراهم می کند. همچنین در طی ایام تحمل حبس نیز درآمد مناسبی دارند و معاش خانواده‌شان نیز تأمین می شود.

رستمی ادامه داد: قاضی اجرای احکام شهرستان رباط کریم با حضور در این زندان و گفتگو با مددجویان و بررسی درخواست‌ها، به چهار نفر مرخصی پایان حبس اعطاء کرد که با دریافت این تخفیفات قانونی، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی همچنین اظهار داشت: مددجویان با اشتغال در کارگاه مصنوعات چوب یا دیگر کارگاه‌ها در زندان یا سطح شهر، شغل مورد علاقه خویش را نیز فرا می گیرند و گواهینامه معتبر فنی و حرفه‌ای بدون درج نام زندان دریافت می کنند.

رستمی تصریح کرد: زندانیان این مرکز تحت نظارت مراجع قضایی در سطح شهر یا داخل زندان شاغل هستند و حقوق هفتگی دریافت می کنند، در این زمینه، کارآفرینان داوطلب نیز سهم عمده‌ای ایفاء می نمایند تا ضمن حبس یا پس از آزادی شغل مناسبی داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha