مواضع صریح مقام معظم رهبری مبارزه با استکبار جهانی است

به مناسبت هفته بسیج و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین وبصیرت افزایی مراسمی با حضور کارکنان زندان های خرم آباد، قاضی ناظر بر زندان های این شهر و فرمانده بسیج ادارات در سالن سردار سلیمانی کانون اصلاح وتربیت لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان؛عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در این نشست به آغاز هفته بسیج اشاره و اظهار داشت:کلمه جهاد در برابر دشمنان مصداق پیدا می کتد اما مقام معظم رهبری اخیراً جهاد تبیین را به دلیل قصورات و کم کارهایی که صورت گرفته بود مطرح نمودند.

عبدالمجید کشوری گفت:جهاد تبیین در دو مولفه مورد بحث می باشد اول اینکه؛باید به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود و دوم اینکه؛ برطرف کردن نواقص موجود و سوء مدیریت های برخی مسئولان که باعث ایجاد خسارت به کشور شده است.

این مقام مسئول به عدم آگاهی به واقعیات و دستاورد های مهم انقلاب از سوی برخی افراد پرداخت و توضیح داد:در این مواقع جهاد تبیین امری ضروری می باشد و برای مقابله با جنگ رسانه ای تبیین اقدامات شاخص ،تبیین اقدامات شاخص واطلاع رسانی درست امری ضروری است.

مدیرکل زندان های لرستان به حوادث و وقایع هفته های گذشته و حمله همه جانبه رسانه ای دشمنان اشاره کرد و افزود:دشمنان با پوشش رسانه ای کشورهای غربی و همچنین صهیونیستی و صعودی بر علیه همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاختند.

عضو شورای قضایی استان لرستان با ذکر این نکته که جنگ رسانه ای و پنهان حقایق در لابه لای دروغ های رسانه ای باعث انحراف ذهن مردم شده است تصریح کرد: اخبار دروغ ودور از واقعیت باعث تشویش اذهان جوانان در اغتشاشات اخیر شد؛در این میان نیز نظاره گر قشر جوانی بودیم که رسانه های معاند با هدایت ناصواب افکار عمومی آنها باعث تشکیل تجمعات وبعضا اغتشاشات ونا امنی در کشور شده اند.

مدیرکل زندان های لرستان به پیشرفت ها در توسعه صنایع نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت:جمهوری اسلامی به یکی از قدرت های برتر نظامی در دنیا تبدیل شده است و اگر آمریکای جنایتکار تاکنون جرات دست درازی به خاک ما را نداشته بخاطر همین اقتدار بوده است،ترس از مقابله و اقدام متقابل باعث شده است تا الان جمهوری اسلامی مورد تعرض نظامی قرار نگیرد و در حمله به پایگاه نظامی عین الاسد نظاره گر این اقتدار بودیم.

کشوری یادآور شد: بزرگترین ظلم تاریخی که در حق انفلاب حضرت امام خمینی (ره) روا شده این است که ما فکر می کنیم شاه ملعون فاقد قدرت امنیتی ونظامی بوده است و امام و مردم آن را به راحتی کنار زده وجهموری اسلامی را بنا کرده اند اما این در حالیست که رژیم پهلوی با تمام قوا از هیچ جنایتی علیه مردم ایران دریغ نکرد و از یک ارتش قوی بهره مند بوده است.

عضو شورای قضایی استان لرستان به تقویت دین و عقیده در ارتش اشاره و اظهار داشت:تفاوت ارتش جمهوری اسلامی با ارتش شاهنشاهی در دین ،عقیده ونگرش است و چون ارتش شاهنشاهی بدون عقیده به دین ومذهب بود؛ بارها دیدیم که در تظاهرات مردم را به توپ می بست وبه راحتی به شهادت می رساند.

عبدالمجید کشوری به هشت سال دفاع مقدس گریزی زد و گفت:در زمان جنگ تحمیلی و در همان اوایل حمله نظامی رژیم بعث به ایران تمام امکاناتی که از ارتش رژیم پهلوی به جا مانده بود مستهلک شده بودند و ما فقط با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه نیروهای مردمی سپاه و بسیج دشمن را شکست دادیم واین که صورت دشمنان در چهارگوشه دنیا به خاک مالیده می شود بخاطر وجود ارزش های اسلامی و انقلابی در نیروهای نظامی است که باید به طور ویژه به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری درباره تدارک دشمن برای ایجاد اختلاف بین اقوام در ایران اسلامی این مطلب را بیان فرمودند ؛ وقتی دشمن در میدان جنگ هیچ پیشبردی ندارد و ناموفق است؛وقتی که نمی تواند بازاری ما را وادار به تحصن و اعتصاب کند وارد کشته سازی و جنگ ترکیبی می شود و حمله رسانه ای خودش رو فعال می کند.

کشوری به نقش مزدوران داخلی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و تصریح کرد:برخی افراد از روی ناآگاهی و مشکلات اقتصادی به اغتشاش روی می آورند که این مهم وظیفه دولتمردان است که ریشه فقر را بخشکانند تا جوانان ما بخاطر مبلغی ناچیز دست به اینچنین اقداماتی نزنند وظیفه ما مسئولین و کارگزاران نسبت به مردم بیشتر است؛مردم مشکلات اقتصادی بسیاری دارند و باید به فکر راه چاره اساسی بود، هر چند هر فردی که در دایره جغرافیایی و محدوده جمهوری اسلامی زندگی می کند باید با آگاهی وبصیرت وفادار به انقلاب اسلامی باشد تا امنیت ایران پایدار بماند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان اضافه کرد:در وقایع اخیر دیدیم که مردم توسط اغتشاش گران به زور مجبور شدند که محل کسب خود را تعطیل کنند و اجازه فعالیت به آنان نمی دانند و همین خوراک رسانه ای برای دشمنان شد.صداوسیما با فعالیت بیشتر وهدفمند باید برای مردم روشنگری کند؛که اگر کسبه وبازاریان محل کسب خود را تعطیل می گنند از ترس تهدیدات اغتشاشگران است نه به منظور اعتراض به سیاست های جمهوری اسلامی ایران.

این مقام مسئول به مقوله دموکراسی و آزادی هم گریزی زد و گفت: متاسفانه دموکراسی ساخته و پرداخته آمریکا همیشه روی زبان گروها و خواص معاند بوده است؛کجای دموکراسی آمده که یک‌ خانم محجبه را به زور چادر از سرش بیرون بکشند،این نوع دمکراسی همان اسلام آمریکایی است.

وی ادامه داد:در دنیا مشاغل آزاد وبازاریان از طریق صنف های خود اعتصاب و یا اعتراض می کنند ولی در اغتشاشات اخیر با تهدید به آتش زدن و کشتن سعی در تعطیلی بازارها داشتند و به زعم خودشان این را آزادی و دموکراسی نامیدند که البته نقشه دشمن بود وبا شکست مواجه شد.

مدیر کل زندان های استان لرستان گفت:زنان در جامعه ایران اسلامی آزادند،حضور مثبت وفعال دارندو صاحب مشاغل وپست های اداری می باشند. در نظام اسلامی برخلاف حکومت شاهنشاهی ارزش وکرامت زن حفظ شده است.

عضو شورای قضایی استان لرستان تصریح کرد: مواضع مقام معظم رهبری همیشه بر مبارزه با استکبار جهانی بوده و این موضع، هدف تمام‌ جهان اسلام است.

این مقام مسئول به اجرای صریح قانون اشاره کرد و گفت:قانون جمهوری اسلامی با متخلفین ومفسدین در هر جایگاه و هررده ای مماشات نمی کند وقاطعانه برخورد می شود.

عبدالمجید کشوری تشییع پیکر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را یک رفراندوم برای جمهوری اسلامی دانست و افزود:معاندین و دشمنانی که دم از رفراندوم می زنند مگر تشییع جنازه باشکوه سردار دلها را ندیده اند که در تمام دنیا بی نظیر وبا حضور پرشور مردم همراه بود.

وی گفت:همه ی ما باید سرباز وفادار نظام باشیم و به مسئولیت های محول شده به درستی عمل کنیم وبا رفتار اسلامی وظیفه خود را در برابر ارباب رجوع به نحو احسنت انجام دهیم.

مدیرکل زندان های لرستان در پایان خاطرنشان کرد:همه ما باید در فضاهای مجازی و حقیقی به بحث جهاد تبیین بپردازیم و دستاورد ها وعملکردها را برای عموم تشریح کنیم تا باعث امیدواری در جامعه شویم.

/انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha