دیدار نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار با مدیرکل زندان‌های استان اصفهان

حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر،میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل زندان های استان با بابایی مدیرکل دیدار و گفتگو و از زندان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در راستای تعامل و بررسی مسائل و مشکلات زندان ها،حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر،میمه وبرخوار با حضور در اداره کل زندان های استان با بابایی مدیرکل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بابایی مدیرکل با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) از اتحاد و همبستگی کارکنان و بسیجیان در دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: امروز بیش از 40 درصد از مجموعه کارکنان زندان های استان را خانواده عزیز شهدا ،رزمندگان و ایثارگران تشکیل می دهند وشکی نیست که در این عرصه وجود و برکت این عزیزان مایه رحمت و برکت خواهد بود.

مدیرکل زندان های استان در ادامه با اشاره به وضعیت زندان های استان اظهار کرد:در حال حاضر 97 درصد از جمعیت کیفری در زندان ها را آقایان و 3 درصد را خانمها به خود اختصاص داده اند که از این تعداد 91 درصد بومی و 9 درصد را افراد غیر بومی تشکیل می دهند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم انتقال زندان ها به خارج از شهر اشاره کرد و گفت:با توجه به فرسودگی زندان مرکزی اصفهان نیاز است تا تعامل و پشتیبانی های موثرتری صورت گیرد تا نسبت به انتقال زندان جدید اقدامات لازم واقع گردد.

در این دیدار همچنین پیرامون سرانه اعتبار برای مواد غذایی،پوشاک،بهداشت،سلامت،آموزش ودیگر مشکلات موجود اعتباری و ریالی بحث و گفتگو شد.

در این دیدار و بازدید نیز حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار ،شاهین شهر و میمه نیز در خصوص رفع مشکلات زندان ها و پیگیری آن قول مساعد داد.

وی به همراه مدیرکل و مدیر زندان مرکزی از زندان بازدید و ازنزدیک با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و همچنین مسائل و مشکلات موجود آشنا شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha