تأمین بودجه تکمیل فاز یک اردوگاه کبوترخان را در شورای معادن استان مطرح می‌کنیم

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان و هیئت همراه در معیت مدیرکل زندان‌های استان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان، در جلسه هم‌اندیشی تامین بودجه ساخت اردوگاه، حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، در ابتدای جلسه هم‌اندیشی، ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از پیشرفت اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان ارائه و گفت: برای تکمیل اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی کبوترخان، شرکت‌های معدنی و بنگاه‌های اقتصادی کمک کنند.
وی با اشاره به اعتبارات اداره زندان‌ها و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، افزود: با کمک دیوان محاسبات، بنگاه‌های اقتصادی و دیگر ارگان‌های مربوطه، می‌توان فاز اول اردوگاه حرفه‌آموزی را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.
مسعود کاشی مدیرکل دیوان محاسبات استان، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان گفت: راه‌های خوبی برای جذب اعتبار پیموده‌اید. به عنوان عضوی از شورای معادن، تأمین بودجه تکمیل فاز یک این پروژه را در شورا مطرح و پیگیری می‌کنیم تا با استفاده از عملیات اجرایی و خدمات زیربنایی شرکت‌های معدنی، این پروژه به اتمام رسد.
در پایان حضار به ارائه راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص تجهیزات، تأمین اعتبار، فاضلاب و راه‌اندازی فاز اول اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی کبوترخان پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha