کار فرهنگی در زندان‌های آذربایجان‌غربی به اقدام انقلابی و روحیه جهادی نیاز دارد
جلسه هم اندیشی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با کارشناسان فرهنگی و تربیتی زندان ارومیه

مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی با کارشناسان فرهنگی زندان ارومیه تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، فتحی مدیرکل زندان های استان با کارشناسان فرهنگی و مربیان قرآنی زندان ارومیه جلسه هم اندیشی تشکیل داد.

این جلسه در راستای ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی و تربیتی با رویکرد رفع مشکلات وموانع در زندان ارومیه برگزار گردید روحانیون کارشناس فرهنگی و مربیان قرآن مرد و زن زندان ارومیه به طرح موضوعات کاری و مشکلات و موانع پرداختند .

در این جلسه موضوعات نحوه و شیوه عمل به دستور مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین در داخل بندها به عنوان حرکت انقلابی برای بسط فرهنگ اسلامی و معارف قرآنی مطرح شد.

همچنین برنامه های تقویم فرهنگی در ادامه سال با نظریات کارشناسی بررسی شد.

در ادامه جلسه موضوعات نحوه بکارگیری و ساعات کاری و تنظیم و تقسیم ساعت کاری در شرح وظایف فرهنگی مطرح و مشکلات اداری و استخدامی این کارشناسان بررسی گردید

فتحی مدیرکل زندانهای استان اذربایجان غربی با اعلام تلاش برای رفع مشکلات تا حد توان قانونی گفت: خود رابرای رسالت بزرگ تبلیغی و اصلاحی در زندان آماده کنید این امر مهم سازمان که دغدغه همه مسئولین نظام است با رفتارهای جهادی و روحیه انقلابی به نتیجه خواهد رسید و باید به عنوان الگوی کار زندانبانی اسلامی آغازگر نهضت جهاد تبیین در داخل زندانها شما روحانیون و مربیان قرآنی باشید.

جلسه مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با عوامل فرهنگی وتربیتی زندان ارومیه با اعلام نظر کارشناسی و عملکرد بعد از یک ساعت به پایان رسید .

انتهای خبر/

کار فرهنگی در زندان‌های آذربایجان‌غربی به اقدام انقلابی و روحیه جهادی نیاز دارد کار فرهنگی در زندان‌های آذربایجان‌غربی به اقدام انقلابی و روحیه جهادی نیاز دارد کار فرهنگی در زندان‌های آذربایجان‌غربی به اقدام انقلابی و روحیه جهادی نیاز دارد

کار فرهنگی در زندان‌های آذربایجان‌غربی به اقدام انقلابی و روحیه جهادی نیاز دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha