دیدار  مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با زندانیان جرائم‌امنیتی
دیدار و گفتگوی فتحی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی با زندانیان امنیتی ارومیه

مراد فتحی در دیدار روز شنبه ۵ آذرماه با زندانیان امنیتی به مدت یک ساعت در داخل بند با آنها از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان روز شنبه ۵ آذرماه ضمن بازدید از چند بند زندان ارومیه در اندرزگاه ارشاد ویژه زندانیان جرائم امنیتی به مدت یک ساعت با آنان در فضای صمیمی گفتگو کرد.

دراین بازدید یک ساعته از اندرزگاه ویژه زندانیان جرائم امنیتی فتحی مدیرکل زندانها ضمن رسیدگی به درخواست ها و پرسش های این زندانیان به موضوعات مطروحه از سوی آنان جواب داد .

مدیرکل زندانها به همراه مدیر زندان و مسئولین ستادی در مدت یک ساعت بازدید از اندرزگاه ارشاد ویژه جرائم امنیتی به درخواستهای زندانیان در حوزه بهداشت ، رفاهی، قضایی و مددکاری به همراه همکاران خود رسیدگی کرد.

این دیدار یک ساعته با نشست صمیمی مدیرکل و مسئولین زندان های استان با هدف آشنایی با وضعیت زندانیان و بررسی حقوق زندانیان در محل های نگهداری روز شنبه ۵ آذرماه انجام شد .

انتهای خبر/

دیدار ۱ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با زندانیان جرائم‌امنیتی دیدار ۱ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با زندانیان جرائم‌امنیتی دیدار ۱ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با زندانیان جرائم‌امنیتی

دیدار ۱ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با زندانیان جرائم‌امنیتی دیدار ۱ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با زندانیان جرائم‌امنیتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha