معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در بازدید از زندان مرکزی بجنورد

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی به همراه حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس کل دادگستری، ایلالی دادستان مرکز استان و گرجی مدیر کل زندانها از کانون اصلاح و تربیت و زندان مرکزی بجنورد بازدید و در جریان فعالیت‌های تأمینی و تربیتی این مراکز قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندانهای استان خراسان شمالی، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در جریان بازدید خود از زندان مرکزی بجنورد و کانون اصلاح و تربیت و مواجهه حضوری با بازداشت شدگان حوادث اخیر ضمن استماع درخواست‌های آنان در سخنانی، راه نجات انسانها را در صداقت و راستگویی دانست.

حجت‌الاسلام قدرتی با تشریح وضعیت کنونی جامعه و اهمیت مقوله امنیت پایدار و با اشاره به تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور، اتحاد و همبستگی را از ضروریات دانست و خاطرنشان ساخت: امروزه باید با تلاش بیشتر و خوداتکایی در مسیر خنثی نمودن سیاست‌های دشمن گام برداریم.

معاون حفوقی و امور مجلس قوه قضائیه با بیان چند مثال از ساده زیستی بعضی از مسئولین، جوانان را آینده سازان این جامعه دانست و از جوانان خواست تا با افزایش آستانه تحمل ضمن مطالبه‌گری قانونی به دنبال ساخت یک کشور آباد و آزاد باشند.

وی با اشاره به مرزبندی بین مطالبه‌گری قانونی و اغتشاش، برهم زنندگان نظم اجتماعی در جامعه را همراهی نمودن با سرویس‌های جاسوسی و گروهک‌های خارج‌نشین مخالف با نظام دانست و از میهن پرستی و صیانت از کشور و هویت ایرانی به عنوان یک ویژگی بارز یک جوان ایرانی یاد کرد.

در جریان این بازدید حجت‌الاسلام قدرتی ضمن مطلوب ارزیابی نمودن وضعیت زندان مرکزی بجنورد و کانون اصلاح و تربیت و قدردانی از اقدامات در حال انجام، از رئیس کل و دادستان مرکز استان خواست تا با سرعت و دقت بیشتر وضعیت متهمین حوادث اخیر بررسی و تصمیم قانونی با نگاهی برگرفته شده از رأفت اسلامی اتخاذ گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha