تودیع و معارفه فرماندهان یگان حفاظت بازداشتگاه موقت و کانون اصلاح و تربیت کرمان

طی حکمی از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور، سرگرد افشار به سمت سرپرستی فرمانده یگان حفاظت بازداشتگاه موقت کرمان و سروان سیدیاسرحسینی به سمت سرپرستی فرمانده یگان کانون اصلاح و تربیت کرمان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، بنا به پیشنهاد سرهنگ آرامون فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل و تأیید کمیته انتصابات برابر با دستورالعمل‌های سازمانی، آئین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت بازداشتگاه موقت و کانون اصلاح و تربیت کرمان، با حضور سرهنگ آرامون فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل، رئیس بازداشتگاه موقت، رییس کانون اصلاح و تربیت و جمعی از مسئولین و سربازان وظیفه در بازداشتگاه و کانون به صورت جداگانه برگزار گردید.

سرهنگ آرامون فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل، ضمن اشاره به جایگاه ویژه یگان حفاظت در امور زندانبانی، گفت: هرگونه تغییر و تحول باعث پیشرفت و رشد فکری انسان می‌شود.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی سازمان، مأموریت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و اهمیت جایگاه یگان حفاظت در مجموعه، این‌گونه تغییرات، جهت بالا بردن ضریب امنیت و استفاده از تجارب دیگر فرماندهان، ضروری است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha