کم بودن صنایع در خراسان جنوبی مشکل اشتغال زندانیان است

مدیرکل زندان های استان، با تأکید بر ایجاد اشتغال برای زندانیان استان گفت: اعزام گروهی زندانیان برای اشتغال در استان خراسان جنوبی به علت فعالیت شرکت های صنعتی کم برخوردار، کمرنگ تر است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، عبدی مدیر کل زندان‌های استان در دیدار با هیات اعزامی ازبنیاد تعاون زندانیان کشورتصریح کرد: اشتغال زندانیان در این استان فقط توسط بنیاد تعاون زندانیان انجام می شود که این امر، نگاه ویژه مسئولان کشوری را می طلبد.

وی در عین حال، با تأکید بر اقدامات مطلوب انجام شده در بنیاد تعاون زندانیان استان، اقدامات در حوزه اشتغال زندانیان را مثبت ارزیابی کرد.

به گفته مدیرکل زندان های استان، کارهای کشاورزی بسیارخوبی در مجموعه بنیاد تعاون استان انجام شده که در آینده شاهد تحولی در این زمینه خواهیم بود.

عبدی همچنین از جانمایی جایگاه سوخت برای توسعه مرکز رفاهی بین راهی حامی خبر داد و افزود: تسریع در احداث این جایگاه، مستلزم انجام کار جهادی است.

وی همچنین با اشاره به واقع شدن بزرگترین مزرعه شتر مرغ کشور در مجاورت زندان مرکزی بیرجند، خام فروشی را مهمترین دغدغه فرآوری این مزرعه دانست و خواستار ارائه راهکاری از سوی مسئولان بنیاد تعاون برای رفع این مشکل شد.

افشار معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور نیز در این دیدار با اذعان به تعامل مطلوب بین زندان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان گفت: بنیاد تعاون زندانیان استان در تمامی زمینه ها، فعالیت های چشمگیری انجام داده است.

گفتنی است: هیات اعزامی از مزرعه پرورش شتر مرغ، گلخانه، کارگاه های اشتغال بیرجند و فردوس بازید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha