قصور و سهل‌انگاری در انجام وظایف می‌تواند تغییردهنده واژه زندانبان به زندانی از حیث استقرار در هر طرف از نرده‌های زندان باشد

در راستای پاسخگوئی،شفافیت و ارج نهادن به منزلت کارکنان،جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل زندانهای استان با کارکنان زندان سراوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،در ادامه سلسله بازدیدهای سرزده مدیرکل زندانهای استان از مراکز تامینی وتربیتی تابعه،خسروی با حضور در جمع صمیمی کارکنان زندان سراوان به گفت وگو و استماع سخنان آنها پرداخت . وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان بابت تحمل زحمات در وقایع اخیر،گفت:اگراقدامات پیشگیرانه،تعهد کارکنان و استمرار نظارت ها و رسیدگی به موقع به نیازهای قانونی مددجویان،سرلوحه کارتک تک همکاران نباشد آرامش و امنیت در زندان ها حاکم نمی شود و لازمه تحقق این شرایط را حس مسئولیت پذیری در کارکنان بیان کرد و افزود:نباید دچار تکبّر شد زندان و زندانبانی هرلحظه آبستن حادثه است اگر تدبر نباشد و دچار غفلت شویم لطمات جبران ناپذیری به نظام ،سازمان وارد خواهد شد .

وی در ادامه بر رعایت مفاد آئین نامه سازمان زندان ها،نکات و هشدارهای امنیتی و حفاظتی در زندان ها تاکید کرد و گفت:شغل زندانبانی از سخت ترین و طاقت فرساترین مشاغل است که اندک غفلت و... میتواند سرنوشت فرد را به اشکال مختلف دگرگون کند که یک نمونه از اتفاقات ناگوار می تواند اشاره به فاصله ی کم بین دو طرف میله های زندان کرد که اگر لحظه ای قصور و سهل انگاری به صورت عمدی و یا سهوی در انجام شرح وظایف صورت بپذیرد می تواند تغییر دهنده واژه زندانبان به زندانی از حیث استقرار در هر طرف از نرده های زندان باشد.

در پایان کارکنان دغدغه ها،مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند و مدیر کل با سعه صبر ضمن ارائه پاسخ،قول مساعد نسبت به مرتفع نمودن تعدادی از درخواست ها داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha