5 زندانی مالی در زندان نورآباد ممسنی با همت خیرین از زندان آزاد شدند
آزادی 5 زندانی مالی از زندان نورآباد ممسنی

به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، با تلاش و کوشش محمد گندمکار رئیس زندان و مصطفی فرامرزی مسئول مددکاری زندان شهرستان ممسنی در مجموع تعداد 5نفر از محکومین بدهکار مالی جرائم عمد و غیرعمد زندان ممسنی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، با تلاش و پیگیری رئیس زندان و واحد مددکاری اداره زندان ممسنی و با استفاده از کمک خیرخواهان و صلح جویان شهرستان، زندانی که از سال 96 در زندان ممسنی به دلیل ناتوانی در پرداخت رد مال بازداشت بود، با جلب رضایت شاکی خصوصی پرونده در دفتر مددکاری زندان و جلسه صلح و سازش، شاکی پرونده نسبت به کل طلبکاریش به نرخ روز به مبلغ 10 میلیارد ریال، کتباً گذشت و رضایت خود را اعلام و از زندان آزاد گردید.

خانواده مرحوم شریعت منش از شهروندان خوشنام شهرستان ممسنی نیز در اقدامی خداپسندانه، مبلغی که می بایست برای برگزاری سالروز درگذشت پدر خانواده هزینه می کردند، با پرداخت آن به شاکی خصوصی پرونده زندانی مالی، یکی از زندانیان بدهکار مالی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کردند.

با تشکیل جلسه صلح و سازش و جلب تخفیف از شاکی پرونده به مبلغ450میلیون ریال و پرداخت مابقی طلب شاکی توسط یکی از خیرین شهرستان به مبلغ 650 میلیون ریال، یک نفر از زندانیان مالی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بانوی نیک اندیش نورآبادی نیز در اقدامی خداپسندانه با پرداخت 150میلیون ریال، زمینه آزادی دو زندانی مالی را از زندان این شهرستان فراهم کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha