برگزاری آئین تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید اداره زندان خاش

طی آئینی مراسم تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید زندان خاش با حضور محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان، روسای حفاظت و بازرسی اداره کل،رئیس دادگستری،دادستان ،قاضی ناظر بر زندان و کارکنان زندان در محل دفتر سرپرست زندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،مدیرکل زندان های استان با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور بر توجه و هوشیاری لازم کارکنان نسبت به اتفاقات پیرامون تاکید کرد و افزود:در این ایام احتمال تعرض به زندان ها و یا ورود افراد نفوذی زیاد است نهایت تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه باید اندیشیده شود .

وی ضمن تشکر و قدردانی از تعامل مراجع قضائی شهرستان خاش خواستار همکاری بیشتر در مسیر کاهش جمعیت کیفری زندان ها با استفاده از نهادهای ارفاقی و رافت اسلامی شد و در ادامه گفت:ازظرفیت توبه به عنوان یکی از بنیاد های حقوق کیفری اسلام می توان از این امر بهره گرفت .

خسروی خاطر نشان کرد : با هم افزائی و استفاده از خرد جمعی هر مدیری میتواند بدور از تحکم،سیاست های یکطرفه و خود محور موفق باشد.سیاست مدیریت صحیح نقش بسزائی در مسیر انسجام مجموعه و تحقق اهداف عالیه سازمان دارد و نباید از این مسئله غافل شد.

این مقام عالی قضائی استان با بیان اینکه توجه به امر اشتغال زندانیان از اولویت های سازمانی است و مورد تاکید رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان ها،گفت:انتظار می رود سرپرست جدید زندان با حفظ جایگاه اول زندان خاش در امر اشتغال مددجویان،تلاش مضاعف در مسیر ارتقاء سطح کیفی داشته باشد.

در ادامه با حضور مراجع قضائی این شهرستان و کارکنان زندان طی آئینی با اهداء لوح تقدیر از زحمات غلامعلی هادی فر سرپرست اسبق زندان تقدیر و طی حکمی با ابلاغ مدیرکل زندان های استان جواد عودی عباسی به عنوان سرپرست جدید اداره زندان خاش انتصاب گردید .

در پایان این مراسم نیز جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با مدیرکل زندان های استان برگزار و کارمندان به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خسروی با سعه صبر پاسخگوی مطالبات و خواسته های آنان شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha