بازدید استاندار ایلام و رییس‌کل دادگستری از بازداشتگاه استان/ یک زندانی زن مالی آزاد شد

مسئولین ارشد استان و مراجع‌قضایی در بازدیدی سه‌ساعته با متهمین بازداشتگاه، مددجویان کانون اصلاح‌وتربیت و بند نسوان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، بهرام‌نیا استاندار ایلام، علی محمدی رییس‌کل دادگستری و جمعی از مسئولین استانی از بازداشتگاه بازدید کردند.

استاندار ایلام در دیدار با زندانیان گفت: در مدت تحمل حبس با خود خلوت کنید و برای جبران گذشته تلاش کنید. وی افزود: اجرای برنامه‌های اصلاحی‌وتربیتی در سطح زندان‌ها و تلاش برای رفع مشکلات با هدف بازگشت سالم زندانیان به جامعه انجام می شود. بهرام‌نیا خطاب به زندانیان اذعان داشت: سعی کنید فردی مفید برای جامعه باشید و در کنار خانواده‌هایتان به پویایی هرچه بهتر جامعه کمک کنید.

کانون اصلاح و تربیت

علی محمدی نیز در ادامه گفت: تلاش مراجع‌قضایی برای حل مشکلات زندانیان است و قطعا بازدیدهای مستمر قضات از زندان ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت کیفری تاثیرگذار است. وی افزود: اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجدشرایط در دوره تحولی قوه‌قضاییه با اجرای طرح‌های پایش و غربالگری در دستور کار است و پنجشنبه‌های هر هفته در زندان‌ها انجام می شود.

بند نسوان

احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام خاطر نشان کرد: مسئولین استان و مراجع‌قضایی همواره با همکاری اثربخشی که با زندان‌های استان دارند در اجرای برنامه‌های اصلاحی‌وتربیتی و تبیین مطلوب اقدامات بازپرورانه نقش موثری دارند و دست یارای سنگربانان اصلاح‌وتربیت هستند. وی گفت: در سطح زندان‌های استان سعی شده است اصول و مبانی زندانبانی اسلامی پیاده سازی شود و برنامه‌های تدوینی سازمانی به نحو مطلوب اجرا شوند.

استاندار ایلام و رییس‌کل دادگستری از بازداشتگاه بازدید کردند/یک زن زندانی مالی آزاد شد

گفتنی است در ادامه بازدید از بند نسوان، یکی از زندانیان زن که به جرم مالی در زندان بود با کمک ستاددیه و همت خیرین از زندان آزاد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha