افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای حامی در استان گلستان

به همت بنیاد تعاون زندانیان گلستان و با هدف حمایت بیشتر از اشتغال زندانیان و خانواده آنان، فروشگاه زنجیره ای حامی در شهرستان گرگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، فروشگاه زنجیره ای حامی، طی مراسمی با حضور آسیابی رئیس کل دادگستری، سرلک مدیرکل زندان‌ها، دادستان مرکز استان گلستان و مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان گرگان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم سرلک با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل زندان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان استان در ایجاد اشتغال و درآمد برای زندانیان، گفت: زندانیان گلستانی پس از کسب مهارت های لازم، در بیش از 40 عنوان شغلی در قالب اشتغال کارگاهی، اشتغال نشسته و اعزام به کار، مشغول به کار هستند و از بنیاد تعاون زندانیان استان دستمزد دریافت می کنند که این بنیاد از حیث پرداخت دستمزد رتبه یک کشور را دارا می باشد.

افتتاح فروشگاه زنجیره ای حامی در استان گلستان

مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به اینکه زندانیان کم برخوردار نیازمند حمایت هستند، گفت: هدف از افتتاح فروشگاه زنجیره ای حامی این است که ضمن ارائه خدمت به مردم، شهروندان با خرید از این فروشگاه ها از خانواده نیازمند زندانیان حمایت می کنند به طوری که بخشی از عواید سود این فروشگاهها از طریق بنیاد تعاون زندانیان به اشتغال زندانیان و خانواده آنان اختصاص می یابد.

افتتاح فروشگاه زنجیره ای حامی در استان گلستان

در ادامه این مراسم آئین افتتاح فروشگاه با حضور رئیس کل دادگستری استان و مسئولین استانی برگزار شد.

افتتاح فروشگاه زنجیره ای حامی در استان گلستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha