مشارکت خیّرین و رضایت مردم از وضعیت زندان‌ها هدف اجرای سند تحول قضایی
دیدار تشکل های مردمی با مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی

مراد فتحی مدیرکل جدید زندان های آذربایجان غربی با مسئولین تشکل های مردمی و خیّرین کارآفرین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، طی هماهنگی با مسئولین تشکل های مردمی و گروه های جهادی با فتحی مدیرکل زندان های استان دیدار و گفتگو نمودند.

این جلسه با هدف آشنایی از ظرفیت و توانمندی گروه های جهادی و سازمان های مردمی در ایجاد وضعیت مناسب برای اجرای برنامه های اصلاحی،تربیتی و حمایتی برگزار گردید مدعوین ضمن برشماری ظرفیت های گروه خود آمادگی سازمانی خود را برای ایجاد فذرصت های سرمایه گذاری و تشویقکارآفرینان برای استقرار فرصتهای بیشتر اشتغال زندانیان اعلام نمودند

همچنین حضورگروه های جهادی در برنامه های اخذ رضایت از اولیاء دم درقالب کمیته های ملی صبر و کمک به آزادی زندانیان نیازمند مالی از برنامه های حمایتی اعلام شده این تشکل های مردمی در جلسه تعاملی بود .

مراد فتحی ضمن تقدیر از حضور مسئولین تشکل های مردمی ،خیّرین و کارآفرینان در جلسه تعاملی این نشست ها را در آغاز راه خدمت در زندانها به عنوان یک روحیه عالی مردمی و قوت قلب برای بهسازی فرایندها ی بهره مندی از نیروی جهادی برای برنامه های حمایتی و تربیتی عنوان نمود و گفت : تکلیف عمومی مردم در تحقق عدالت اجتماعی در متن سند تحول قضایی مشخص شده است وی ادامه داد : هدف سند تحول قضائی دستیابی آسان به عدالت و مهم‌تر از آن افزایش و تقویت اعتماد مردم به دستگاه قضائی است که هدف اصلی آن در بخش مشارکت‌جویی و مردم محوری برای بهبود وضعیت زندانها و اقدامات حمایتی و تربیتی زندانیان به وضوح مشخص شده است .

مدیرکل زندانها در ادامه ضمن تقدیر از حضور تشکل های مردمی در جلسه هم اندیشی گفت نقشه راه برای مساعدت در اصلاح مجرمان و حمایت از خانواده بزه دیدگان ماموریت محوری عموم در سند تحول قضایی است. تضمین اجرای عدالت و حقوق مردم در مشارکت عمومی می باشد.

وی از استقبال مجموعه زندانهای از طرح های اشتغال ، حرفه آموزی ، توانمند سازی خانواده زندانیان و برنامه های معاضدتی و حمایتی زندانیان نیازمند را اعلام نمود.

در این جلسه حاج ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه ،گروه های مردمی یاوران ولایت، تشکل مردمی انقلابی حمدا ، کارآفرینان امید، بسیج حقوق دانان و قرارگاه های جهادی ... حضور داشتند که در ابتدا به ترتیب امام جمعه اهل سنت ، حجت الاسلام حسن پور دبیر گروه مردمی یاوران ولایت ، وحدانی مسئول تشکل مردمی حمدا و مسئولین و کار آفرینان خیّر حاضر در جلسه صحبت های خود را برای اعلام آمادگی در جهت اجرای نص سند تحول قضایی در زندان های آذربایجان غربی اعلام داشتند .

انتهای خبر/

 مشارکت خیّرین و رضایت مردم از وضعیت زندان‌ها هدف اجرای سند تحول قضایی  مشارکت خیّرین و رضایت مردم از وضعیت زندان‌ها هدف اجرای سند تحول قضایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha